• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Hunden har blivit sjuk behöver lån

R

Rebell

Gäst
Poäng: 0
Blir så trött.. Nu vart min hund biten och jag måste lägga ut alla självrisker osv tills polisen har fixat de hon fick opereras och min kompis var så snäll o lånade ut sin klarna och nu har såret blivot infekterat så ska in nu igen och min stackars kompis får använda sin klarna igen.. Jag blir nekad av cashbuddy och har redan lån hos

Extra låner
Viaconto
Smspengar
Lumify
Credigo
Noter att jag är 19 år fyller 20 i sommar har över 20 förfrågningar och uc behöver vi inte ens tala om.. Creditsafe är medel och bisnode är kört
Vart kan jag få hjälp?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kharin

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
10 Januari 2018
Meddelanden
290
Mottagna reaktioner
105
Poäng
307
Kan du inte få på faktura hos veterinären? Minns när min hund fick livmoderinflammation och jag hade inte pengar så det räckte så gav dom mig resterande belopp på faktura trots att dom egentligen inte gjorde sånt. Är det en omöjlighet så testa Happycash.
 
R

Rebell

Gäst
Poäng: 0
Kan du inte få på faktura hos veterinären? Minns när min hund fick livmoderinflammation och jag hade inte pengar så det räckte så gav dom mig resterande belopp på faktura trots att dom egentligen inte gjorde sånt. Är det en omöjlighet så testa Happycash.
Min kompis fick ta klaRNA avbetalning mitt blev tyvärr inte godkänt då de handlar om så stora summor men jag känner mig extremt taskig när min kompis måste bli skuldsatt för min skull och nu när de kanske blir ännu en till operation ikväll
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Om han blev biten av en annan hund kan du söka ersättning genom hussens ansvarsförsäkring (hemförsäkring) alltså den hunden som bet din.
 
R

Rebell

Gäst
Poäng: 0
Om han blev biten av en annan hund kan du söka ersättning genom hussens ansvarsförsäkring (hemförsäkring) alltså den hunden som bet din.
Jo de vet jag men jag måste lägga ut massa pengar tills de är klart med polisen den ägaren klassas son farlig och vägrar betala mig så får gå genom polisen
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 827
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Jo de vet jag men jag måste lägga ut massa pengar tills de är klart med polisen den ägaren klassas son farlig och vägrar betala mig så får gå genom polisen

Då har han säkert ingen hemförsäkring alls, du får kanske förlita dig till en löneutmätning och hålla tummarna att han inte får en skuldsanering mitt i allt.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 827
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Agriakortet?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp